ALGEMENE VOORWAARDEN
Algemene voorwaarden van website Gastrobar Twenty5/ Restaurant De Emsterie
We verzoeken jou zich op de hoogte te stellen van deze algemene voorwaarden. Met het aangaan van een gemaakte reservering worden deze algemene voorwaarden van kracht.
Hoofdgast De persoon die bij Restaurant De Emsterie heeft gereserveerd middels via de het bestellen van een ticket, is verantwoordelijk voor zijn of haar mede gasten en dient een vaste woon- of verblijfplaats te hebben.
Beheerder De persoon die als eigenaar van Restaurant De Emsterie of namens de eigenaar van Restaurant De Emsterie beheert.
Derden Iedere andere rechtspersoon die geen gast, beheerder of eigenaar is.
Contact & online te boeken tickets Via onze website https://gastrobartwentyfive.nl of www.emsterie.nl, voor vragen stuur een e-mail naar: info@deemsterie.nl.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 0578-661255
Annulering Het herroepen of ontbinden van de definitieve ticket binnen de daarvoor geldende termijn. Een annulering dient altijd schriftelijk of telefonisch door gegeven te worden. Je dient zelf zorg te dragen voor een annuleringsverzekering.
Contactgegevens Restaurant De Emsterie | Hoofdweg 25 | 8161 AC EMST | info@deemsterie.nl | www.emsterie.nl | 0578-661255
1Prijzen tickets
1.1De prijzen van de tickets zijn beschreven op onze website:En zijn exclusief consumpties.
1.2 De prijzen zijn exclusief kosten van een annuleringverzekering die je zelf moet regelen. Het herroepen of ontbinden van de definitieve ticket binnen de daarvoor geldende termijn. Een annulering dient altijd schriftelijk of telefonisch door gegeven te worden.
1.3 Prijzen van Restaurant De Emsterie zijn steeds vrijblijvend en geschieden onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen voor de verkoop van de tickets.
1.4 Alle vermeldingen op onze websites worden geacht te goeder trouw te zijn verstrekt en geschieden steeds onder voorbehoud van tussentijdse aanpassingen. Restaurant De Emsterie is niet aan kennelijke fouten op haar websites gebonden.
2. Reservering en betaling
2.1 Reserveren geschiedt alleen via de website, voor vragen per e-mail via info@deemsterie.nl of via telefoonnummer 0578-661255
2.2 Na een gemaakte reserveringsaanvraag ontvang je van ons zo spoedig mogelijk bericht met daarin de betreffende gegevens. Je dient deze gegevens goed te controleren na ontvangst.
2.3. Betaling gaat volledig via iDEAL, gasten betalen vanuit de online bankomgeving van hun eigen bank. De veiligheid van de transactie wordt gegarandeerd door de bank van de klant. In onze checkout kiezen klanten voor iDEAL en hun bank. Hierna worden ze doorgestuurd naar de online bankomgeving van hun bank en gevraagd in te loggen. Het bedrag dat overgemaakt moet worden en verdere betaalgegevens zijn al ingevuld, de gast hoeft de betaling alleen te bevestigen. Wanneer dit gedaan is, bevestigt de bank de betaling direct en wordt de klant teruggestuurd naar de webiste van gastrobartwenty5.nl. De winkelier kan de bestelling direct verwerken, want de betaling is gegarandeerd.
3. Annuleringsvoorwaarden.
3.1 Wanneer een definitieve aankoop ‘’Ticket’’ voor Restaurant De Emsterie is gemaakt en bevestigd, geldt voor annulering van die reservering het navolgende:
– Bij annulering van 30 dagen voor de aankomstdatum bedragen de annuleringskosten 0% van het betaalde bedrag.
– Bij annulering van 14 dagen voor de aankomstdatum bedragen de annuleringskosten 75 % van het betaalde bedrag.
-Bij annulering van 7 dagen voor de aankomstdatum bedragen de annuleringskosten 100% van het betaalde bedrag en vindt er geen restitutie plaats.
Om eventueel in aanmerking te komen voor teruggave van het betaalde bedrag dien je de annulering zo spoedig mogelijk per e-mail aan ons door te geven.
Na overleg zal het afgesproken bedrag zo spoedig mogelijk aan je worden overgemaakt, doch uiterlijk binnen 21 dagen.
Bij voortijdig vertrek vindt geen restitutie plaats, annuleringskosten ben je ook verschuldigd als je niet komt opdagen (100% van het betaalde bedrag). No Show
3.2 Restaurant De Emsterie kan de reserveringsovereenkomst slechts opzeggen in de volgende gevallen: in geval van overmacht, natuurramp, buitengewone weersomstandigheden, brand, overlijden van de eigenaren of familie, ziekenhuisopname of onaangekondigde verkoop.
In één van deze gevallen zal de eigenaar de gast zo spoedig mogelijk een alternatief aanbod doen toekomen. Is dit niet mogelijk of accepteert de gast het aangeboden alternatief niet, dan zal terug storting van het volledige bedrag plaatsvinden.
Enige andere schade ten gevolge van de opzegging zal niet door de eigenaar worden vergoed.
4. Klachten
4.1 Wij proberen jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Ondanks onze goede zorgen, is het toch mogelijk dat je een klacht of opmerking hebt. Om die naar behoren te kunnen oplossen vragen wij je om dit zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken ter plekke, via e-mail of telefonisch contact.
5. Slotbepaling
5.1 Voor zover in regels van internationaal privaatrecht niet anders bepaald, is op de onderhavige voorwaarden uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Niet Nederlandstalige gasten worden geacht akkoord te zijn met de algemene voorwaarden.
5.2 Alle geschillen voortvloeiende uit de gebruikersovereenkomst of deze voorwaarden zullen in eerste aanleg worden beslecht door de bevoegde rechter in Nederland, voor zover de regels van internationaal privaatrecht niet anders bepalen.
5.3 Geen van de partijen kan haar rechten en verplichtingen aan derden overdragen voor zover in de onderhavige voorwaarden niets anders is bepaald.
5.4 Indien en voor zover enige bepaling in de gebruikersovereenkomst en de onderhavige voorwaarden nietig mocht blijken, blijven de overige voorwaarden in stand en wordt het nietige artikel aldus geacht te zijn geconverteerd dat het in overeenstemming met de kennelijke bedoelingen van partijen wordt gebracht.